ZOSTAŃCIE W DOMU !!!
Szanowni Państwo, w związku z:
- Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 23 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ( Dz.U.poz.511); 2)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U., poz.522)
informuje się, iż w PWSZ w Nowym Sączu w okresie od 26 marca do 10 kwietnia 2020 r.:
- zawiesza się kształcenie na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz na jednolitych studiach magisterskich, a nauczyciele akademiccy zobligowani są do prowadzenia zajęć dydaktycznych z
- wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość;
- organy kolegialne uczelni: Senat i Rada Uczelni oraz organy kolegialne Samorządu Studenckiego podejmują uchwały niezbędne dla zapewnienia
- ciągłości funkcjonowania Uczelni w trybie głosowania elektronicznego;
- zawiesza się wszelkie procedury wyborcze do organów Uczelni;
- ogranicza się obowiązek świadczenia pracy w siedzibie Uczelni przez pracowników niebędących nauczycielami z wyłączeniem przypadków, gdy jest to niezbędne dla zapewnienia ciągłości funkcjonowania Uczelni. Oznacza to że:
wszystkie sprawy, zarówno pracownicy Uczelni, studenci jak i interesanci zewnętrzni, powinni załatwiać telefonicznie lub drogą elektroniczną przesyłając korespondencję na adres e-mailowy odpowiednich jednostek organizacyjnych lub na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w wyjątkowych sytuacjach losowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, Kanclerz może wrazić zgodę na przyjęcie interesanta we wtorek lub czwartek w godz. od 9.00 - 14.00, z zachowaniem szczególnych środków ostrożności, zalecanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego oraz wpisaniem się do książki wejść.
Informacje o ewentualnych problemach w funkcjonowaniu Uczelni należy zgłaszać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.