Jednostki podporządkowane Rektorowi
Biuro Rektora (BR)
mgr Halina Kociubińska - Dyrektor Biura
(18) 443-45-45 wew. 106
mgr Aneta Wiśniowska-Solińska
(18) 443-45-45 wew. 117
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Barbara Obrzud
(18) 443-45-45 wew. 105
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Anna Serafin
(18) 443-45-45 wew. 301
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dział Spraw Osobowych (DSO)
mgr inż. Wiesława Bielawska - Kierownik Działu
(18) 443-45-45 wew. 205
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Magdalena Hinc
(18) 443-45-45 wew. 224
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Katarzyna Oracz
(18) 443-45-45 wew. 204
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół Prawny (RP)
mgr Wojciech Dobosz
(18) 443-45-45 wew. 104
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Dariusz Szaroma
(18) 443-45-45 wew. 104
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Stanowisko ds. BHP i OPPOŻ (BHP)
mgr Henryk Szmyd
(18) 443-45-45 wew. 207
Stanowisko ds. Obronnych i Obrony Cywilnej (OC)
mgr Przemysław Gawłowski
(18) 443-45-45 wew. 207
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych (PN)
mgr inż. Wiesława Bielawska
(18) 443-45-45 wew. 205
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełnomocnik ds. Studiów Podyplomowych (PSP)
mgr Halina Kociubińska
(18) 443-45-45 wew. 106
Inspektor ochrony danych (IOD)
mgr Wojciech Popławski
(18) 443–45–45 wew. 222
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednostki podporządkowane Prorektorowi ds. Nauki, Rozwoju i Współpracy
Dział Nauki, Rozwoju i Współpracy (DNR)
dr Tamara Bolanowska-Bobrek
(18) 443-45-45 wew. 250
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr inż. Katarzyna Górowska
(18) 443-45-45 wew. 102
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Anna Polek
(18) 443-45-45 wew. 101
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Agnieszka Rafałowicz
(18) 443-45-45 wew. 102
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biblioteka Uczelniana (BU)
mgr Agata Witrylak-Leszyńska
Al. Wolności 40 33-300 Nowy Sącz
(18) 547-56-10
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademickie Biuro Karier (BK)
mgr Katarzyna Kowalczyk
(18) 443-45-45 wew. 113
601 860 042
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Ewelina Kasalik-Kowal
(18) 443-45-45 wew. 115
601 860 042
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednostki podporządkowane Prorektorowi ds. Studenckich i Kształcenia
Dział Nauczania i Spraw Studenckich (DNS)
mgr Dorota Tobiasz
(18) 443-45-45 wew. 108
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Magdalena Źrałka
(18) 443-45-45 wew. 107
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Elżbieta Paniak-Szczepaniec
(18) 443-45-45 wew. 107
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednostki podporządkowane Kanclerzowi
Biuro Kanclerza (K)
mgr Małgorzata Nowak
(18) 443-45-45 wew. 211
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Ogólny Uczelni (SO)
mgr Aneta Kociubińska
(18) 443-45-45
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dział Techniczno-Gospodarczy (DT)
mgr Dariusz Horowski - Stanowisko Pracy ds. Gospodarki Nieruchomościami i Majątkiem
(18) 443-45-45 wew. 234
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Sławomir Ciułkowski - Stanowisko Pracy ds. Energetyki i Obsługi Technicznej
(18) 443-45-45 wew. 213
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Jakub Surowiak - Stanowisko Pracy ds. Informatyki
(18) 443-45-45 wew. 200
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Sławomir Ciułkowski - Stanowisko Pracy ds. Zaopatrzenia
(18) 443-45-45 wew. 213
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Wojciech Popławski - Stanowisko Pracy ds. Archiwum
(18) 443-45-45 wew. 222
Zespół ds. Zamówień Publicznych (ZP)
mgr inż. Ewa Janur
(18) 443-45-45 wew. 146
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Piotr Wideł
(18) 443-45-45 wew. 147
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Magdalena Zawiślan
(18) 443-45-45 wew. 146
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Stanowisko Pracy ds. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (FS)
mgr Magdalena Hinc
ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 24
(18) 547-56-02, wew. 250
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dom studenta (DS)
Roman Sławecki - p.o. Kierownik
ul. Długosza 61 33-300 Nowy Sącz
(18) 443-69-45
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednostki podporządkowane Kwestorowi
Dział Finansowo-Płacowy (DFP)
mgr Krystyna Mamiak
(18) 443-45-45 wew. 202
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Maria Wojtas
(18) 443-45-45 wew. 202
mgr Agnieszka Kaptur
(18) 443-45-45 wew. 202
Bożena Budnik
(18) 443-45-45 wew. 114
mgr inż. Agnieszka Obrzut
(18) 443-45-45 wew. 203
mgr Barbara Michalik
(18) 443-45-45 wew. 203
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Katarzyna Łęczycka
(18) 443-45-45 wew. 203
Instytuty
Instytut Ekonomiczny
33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 61
Tel.: (0-18) 443-53-02, 547-56-04, 547-56-05
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Instytutu
prof. dr hab. Tadeusz Kudłacz
Zastępca Dyrektora
dr Honorata Trzcińska
Instytut Języków Obcych
33-300 Nowy Sącz, ul. Kochanowskiego 44
Tel.: (0-18) 441-45-72, 547-56-08, 547-56-09
Fax: (0-18) 441-43-51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Instytutu
dr Monika Madej - Cetnarowska
Zastępca Dyrektora
doc. dr Elżbieta Stanisz
Instytut Kultury Fizycznej
33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 1
tel/fax.: (018) 547-11-04
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Instytutu
dr Tomasz Cisoń
Zastępca Dyrektora
dr Katarzyna Zwolińska-Mirek
Instytut Pedagogiczny
33-300 Nowy Sącz, ul. Chruślicka 6
Tel.: (0-18) 441-45-92, 441-45-03, 547-56-06, 547-56-07
Fax: (0-18) 441-43-51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Instytutu
dr hab. Zdzisława Zacłona, prof. nadzw.
Zastępca Dyrektora
mgr Bogusława Gaweł
Instytut Techniczny
33-300 Nowy Sącz, ul. Zamenhofa 1a
Tel.: (0-18) 547-29-08
Fax: (0-18) 547-32-36
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Instytutu
prof. dr hab. inż. Adam Ruszaj
Zastępca Dyrektora
dr hab. inż. Stanisław Pytel
Instytut Zdrowia
33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 2G,
Tel.: (0-18) 547-56-60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Instytutu
dr hab. n. med. Ryszard Gajdosz, prof. nadzw,
Zastępca Dyrektora
mgr Urszula Cisoń–Apanasewicz
Kompetencje Dyrektorów Instytutów:
Zarządzanie, kierowanie i administrowanie instytutem w celu zapewnienia wysokiej jakości kształcenia, a w szczególności:
- planowanie pracy instytutu;
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad procesem dydaktycznym i uzyskiwanymi efektami kształcenia;
- dbałość o zapewnienie należytych warunków do prowadzenia działalności dydaktycznej przez poszczególne jednostki organizacyjne instytutu zgodnie z obowiązującymi standardami kształcenia;
- tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników, opracowywanie planów rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich i innych pracowników zatrudnionych w instytucie;
- wspomaganie nauczycieli akademickich w osiąganiu wysokiej jakości kształcenia;
- współdziałanie z instytucjami, zakładami pracy, szkołami w celu pozyskiwania informacji o przygotowaniu studentów do zawodu;
- występowanie do rektora z wnioskami w sprawach zatrudnienia, awansowania i nagradzania pracowników;
- wykonywanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa, postanowieniami statutu oraz uchwałami i zarządzeniami organów uczelni;
- podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących instytutu, nie zastrzeżonych do kompetencji organów uczelni;
- gospodarowanie powierzonym mieniem.