Decydując się na Złoty abonament Optivum zyskujesz dostęp do wyjątkowego zestawu usług Wsparcie VULCAN. Wybierając pakiet Standard, Komfort lub Prestiż sam decydujesz w jakim zakresie chcesz korzystać z pomocy naszych konsultantów. Wybierz swoje Wsparcie VULCAN i odkryj nową jakość obsługi Klienta!
Baza wiedzy
Dostęp do bazy porad opisujących sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników
Strefa klienta Twój VULCAN
Dostęp do podręczników i aktualizacji programów
Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listą usług podstawowych - Możliwość otrzymania pomocy w zakresie najczęściej występujących problemów w pracy na aplikacji- Możliwość zgłaszania błędów
---
---
---*
---*
---
---
Baza wiedzy
Dostęp do bazy porad opisujących sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników
Strefa klienta Twój VULCAN
Dostęp do podręczników i aktualizacji programów
reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni
Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listę usług podstawowych - Możliwość otrzymania pomocy w zakresie najczęściej występujących problemów w pracy na aplikacji- Możliwość zgłaszania błędów
kontaktu zwrotnego, reakcja do 8 godzin
Możliwość zamówienia telefonicznego kontaktu zwrotnego w ramach podstawowego wsparcia w obsłudze programów.
reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni
- Pomoc w obszarach
trudniejszych i bardziej
skomplikowanych- Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listę usług rozszerzonych- Wsparcie w nietypowych problemach związanych z użytkowaniem aplikacji
3 sprawy/rok
Analiza i naprawa bazy danych, konsultacja online z serwisantem, wsparcie w korzystaniu ze wskazanej funkcji programu - zgodnie ze szczegółową
listę usług indywidualnych
3 tematy/rok
Szkolenia online przeprowadzone na żywo ze specjalistą firmy VULCAN w wybranym terminie
---
---
Baza wiedzy
Dostęp do bazy porad opisujących sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników
Strefa klienta Twój VULCAN
Dostęp do podręczników i aktualizacji programów
reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni
Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listą usług podstawowych - Możliwość otrzymania pomocy w zakresie najczęściej występujących problemów w pracy na aplikacji- Możliwość zgłaszania błędów
kontaktu zwrotnego, reakcja do 4 godzin
Możliwość zamówienia telefonicznego kontaktu zwrotnego w ramach podstawowego wsparcia w obsłudze programów.
reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni
- Pomoc w obszarach
trudniejszych i bardziej
skomplikowanych- Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listę usług rozszerzonych- Wsparcie w nietypowych problemach związanych z użytkowaniem aplikacji
6 spraw/rok
Analiza i naprawa bazy danych, konsultacja online z serwisantem, wsparcie w korzystaniu ze wskazanej funkcji programu - zgodnie ze szczegółową
listą usług indywidualnych
12 tematów/rok
Szkolenia online przeprowadzone na żywo ze specjalistą firmy VULCAN w wybranym terminie
07 zgłoś się
Specjalna linia wsparcia, pod którą użytkownicy mogą uzyskać bezpośrednią pomoc od Specjalistów Wsparcia Technicznego w zakresie rozszerzonego wsparcia w obsłudze programów.
Zestaw szkoleń online, w których możesz uczestniczyć bez konieczności wychodzenia z biura.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych konsultacji lub szkoleń online możesz w dowolnym momencie zamówić Usługi zdalne (Konsultację zdalną, Analizę bazy danych lub Webinarium).