Głównym celem naszych działań jest zapewnienie klientom firmy VULCAN kompleksowej obsługi i zaspokojenie ich potrzeb w zakresie produktów i usług, znajdujących się w naszej ofercie. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia dostarczanych produktów i świadczonych usług oraz poszerzania naszej oferty doradczej i szkoleniowej. Wysoka jakość świadczonych usług stanowi czynnik naszej przewagi konkurencyjnej. Chcemy być partnerem szkół i samorządów, pomagając w kreowaniu, propagowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań wspierających lepsze funkcjonowanie oświaty. Z myślą o zapewnieniu jakości naszych usług i produktów dbamy o podnoszenie kwalifikacji pracowników. Umożliwiamy im udział w szkoleniach, na których mogą zdobywać potrzebną wiedzę i nowe umiejętności.
Ze względu na specyfikę naszych klientów, podejmujemy działania, aby oferowane usługi i produkty spełniały ich wymagania oraz były zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Każdy pracownik jest odpowiedzialny za jakość na własnym stanowisku pracy i świadomy jej wpływu na zadowolenie klientów i efektywność prowadzonych działań. Dbamy o zapewnienie takiej atmosfery pracy, która sprzyja osobistemu zaangażowaniu pracowników w wykonywane zadania, a także ich życzliwemu podejściu do naszych Klientów. Wyznaczone cele realizujemy poprzez:
- Udoskonalenie działań w zakresie procesów sprzedaży i obsługi posprzedażnej dotyczących oferty firmy VULCAN,
- Budowanie relacji partnerskich z Klientem - doskonalenie procesu obsługi Klienta, dostosowywanie oferty i jej rozwój poprzez przebudowę portfolio produktów i rozwój usług zgodnie z potrzebami Klientów,
- Dbałość o rozwój własny i firmy - doskonalenie systemu diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, wsparcie pracowników w samodzielnym podnoszeniu kwalifikacji, kompetencji i umiejętności, zaangażowanie pracowników w realizację inicjatyw strategicznych,
- Wspieranie się oraz szacunek dla innych - rozwój organizacji w kierunku otwartej kultury organizacyjnej przyjaznej pracownikom, dbałość o jakość obsługi Klienta poprzez wdrażanie standardów komunikacji,
- Odpowiedzialność i świadomość celów - delegowanie odpowiedzialności i uprawnień pracownikom w zakresie realizacji celów, przeprowadzanie badań zaangażowania pracowników w realizację celów, doskonalenie komunikacji wewnętrznej, informowanie pracowników o bieżących postępach w realizacji celów firmy poprzez komunikację Zarządu do całego zespołu.
|