lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
iZnajdź na stronie >
 

Pomoc zdalna

Szybka pomoc w pilnej sprawie

Potrzebujesz pomocy w pracy z programem?
Często udzielonej od razu, w momencie wystąpienia problemu?
Bez konieczności wychodzenia z biura - szybko, przez telefon?

Skorzystaj z pomocy zdalnej! Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę:

  • Konsultacja zdalna
  • Analiza bazy danych
  • Webinarium
 

Konsultacja zdalna
(Indywidualne Wsparcie Techniczne)

To telefoniczna pomoc konsultanta w korzystaniu z naszych programów. Usługa przeprowadzana jest w ustalonym, dogodnym dla Ciebie terminie.

Konsultacja zdalna (Indywidualne Wsparcie Techniczne) jest także dostępna w ramach pakietów Wsparcie VULCAN.

Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:

  • Konsultant sprawdzi, czy wykonana przez Ciebie operacja została przeprowadzona poprawnie.
  • Wspólnie wykonacie operację, która sprawia Ci trudności.
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
 
analiza bazy danych Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN

Analiza bazy danych
(Indywidualne Wsparcie Techniczne)

To usługa, która umożliwia wyjaśnienie problemów, na jakie natrafiłeś podczas pracy w programie.

Konsultacja zdalna (Indywidualne Wsparcie Techniczne) jest także dostępna w ramach pakietów Wsparcie VULCAN.

Skorzystaj z tej formy pomocy, jeśli obawiasz się, że wyniki Twoich działań są nieprawidłowe z powodu błędu w funkcjonowaniu programu. Jeśli analiza potwierdzi Twoje przypuszczenia usługa będzie całkowicie bezpłatna.

Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
 

Webinarium
(Szkolenie zdalne)

To szkolenie przeniesione z sali wykładowej w środowisko wirtualne.

Webinarium (Szkolenie zdalne) jest także dostępne w ramach pakietów Wsparcie VULCAN.

Każdy uczestnik, nie wychodząc z domu lub z miejsca pracy, w określonym czasie łączy się z trenerem za pomocą Internetu.

Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
 
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN

Zdalna konfiguracja systemów Płace, Kadry, Finanse VULCAN (Indywidualne Wsparcie Techniczne)

To usługa, podczas której skonfigurujemy razem z Tobą nowy program, wprowadzając najważniejsze parametry, niezbędne do rozpoczęcia pracy. Usługa dotyczy konfiguracji systemów: Płace VULCAN, Kadry VULCAN, Finanse VULCAN.

Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
 

Zdalna konfiguracji Platformy VULCAN i migracja danych (Indywidualne Wsparcie Techniczne)

To usługa, podczas której przygotujemy Platformę do pracy z nowymi aplikacjami. Przeniesiemy również dane z programów Optivum do nowych systemów. Usługa jest wykonywana zdalnie i dotyczy konfiguracji Platformy VULCAN i samego programu oraz migracji danych z programów Płace Optivum, Kadry Optivum, Finanse Optivum.

Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.