Potrzebujesz pomocy w pracy z programem? Często udzielonej od razu, w momencie wystąpienia problemu?
Bez konieczności wychodzenia z biura - szybko, przez telefon?
Skorzystaj z pomocy zdalnej! Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę:
Analiza bazy danych (Indywidualne Wsparcie Techniczne)
To usługa, która umożliwia wyjaśnienie problemów, na jakie natrafiłeś podczas pracy w programie.
Konsultacja zdalna (Indywidualne Wsparcie Techniczne) jest także dostępna w ramach pakietów Wsparcie VULCAN.
Skorzystaj z tej formy pomocy, jeśli obawiasz się, że wyniki Twoich działań są nieprawidłowe z powodu błędu w funkcjonowaniu programu. Jeśli analiza potwierdzi Twoje przypuszczenia usługa będzie całkowicie bezpłatna.
Zdalna konfiguracja systemów Płace, Kadry, Finanse VULCAN
(Indywidualne Wsparcie Techniczne)
To usługa, podczas której skonfigurujemy razem z Tobą nowy program, wprowadzając najważniejsze parametry, niezbędne do rozpoczęcia pracy.
Usługa dotyczy konfiguracji systemów: Płace VULCAN, Kadry VULCAN, Finanse VULCAN.
Zdalna konfiguracji Platformy VULCAN i migracja danych
(Indywidualne Wsparcie Techniczne)
To usługa, podczas której przygotujemy Platformę do pracy z nowymi aplikacjami. Przeniesiemy również dane z programów Optivum do nowych systemów.
Usługa jest wykonywana zdalnie i dotyczy konfiguracji Platformy VULCAN i samego programu oraz migracji danych z programów Płace Optivum, Kadry Optivum, Finanse Optivum.