Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy w Instytucie Technicznym w roku akademickim 2021/2022:
- dr hab. inż. Józef Ciuła
- mgr inż. Zbigniew Smajdor
- dr inż. Wiesław Madej
- dr inż. Edmund Kulawik
- dr inż. Bogumiła Wańczyk
- mgr inż. Dariusz Smolarski
Średnia ocen ankietyzacji w Instytucie Technicznym to 2,76, najwyższa ocena 2,98, ocena najniższa 1,87.
Nazwiska 5 najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w roku akademickim 2020/2021:
L p. |
Nauczyciel |
Średnia ocena |
Ocena średnia | Ocena najniższa |
1 |
Józef Ciuła, dr hab. inż. |
2,97 |
2,72 | 1,46 |
2 |
Piotr Cyklis, prof. dr hab. inż. |
2,95 |
||
3 |
Anna Kochanek, dr inż. |
2,95 |
||
4 |
Piotr Obrzut, mgr inż. |
2,95 |
||
5 |
Zbigniew Smajdor, mgr inż. |
2,94 |
Lista 3 najwyżej ocenionych lektorów w IT 2019/2020:
Lp. |
Nauczyciel |
Średnia ocena |
Liczba ankiet do wypełnienia |
Liczba ankiet wypełnionych |
Odsetek wypełnionych ankiet |
1 |
Kucharska Monika, mgr |
2,94 |
65 |
32 |
49% |
2 |
Śmiałek Magdalena, mgr |
2,91 |
146 |
48 |
33% |
3 |
Duło Marek, mgr |
2,89 |
148 |
86 |
58% |
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2019/2020 w Instytucie Technicznym PWSZ
Nazwiska 5 najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w roku akademickim 2019/2020:
Lp. |
Nauczyciel |
Średnia ocena |
Liczba ankiet do wypełnienia |
Liczba ankiet wypełnionych |
Odsetek wypełnionych ankiet |
1 |
Madej Wiesław, dr |
2,95 |
389 |
108 |
28% |
2 |
Opoka Kazimierz, mgr |
2,94 |
124 |
76 |
61% |
3 |
Ciuła Józef, dr |
2,92 |
598 |
219 |
37% |
4 |
Cyklis Piotr, prof. |
2,9 |
250 |
101 |
40% |
5 |
Jurkowski Sławomir, mgr |
2,89 |
631 |
266 |
42% |
Lista 3 najwyżej ocenionych lektorów w IT 2019/2020:
Lp. |
Nauczyciel |
Średnia ocena |
Liczba ankiet do wypełnienia |
Liczba ankiet wypełnionych |
Odsetek wypełnionych ankiet |
1 |
Kucharska Monika, mgr |
2,94 |
65 |
32 |
49% |
2 |
Śmiałek Magdalena, mgr |
2,91 |
146 |
48 |
33% |
3 |
Duło Marek, mgr |
2,89 |
148 |
86 |
58% |
Lista 3 najwyżej ocenionych nauczycieli wychowania fizycznego w IT 2019/2020:
Lp. |
Nauczyciel |
Średnia ocena |
Liczba ankiet do wypełnienia |
Liczba ankiet wypełnionych |
Odsetek wypełnionych ankiet |
1 |
Maliszewska Elżbieta, mgr |
2,91 |
323 |
119 |
37% |
2 |
Jasielec Janusz, mgr |
2,77 |
210 |
137 |
65% |
3 |
Zając Dawid, mgr |
2,68 |
83 |
49 |
59% |
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2018/2019 w Instytucie Technicznym PWSZ
Wyniki ankietyzacji zajęć dydaktycznych prowadzonych przez nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w semestrze zimowym i letnim w roku akademickim 2018/2019
Cel ankietyzacji:
Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami w Instytucie Technicznym PWSZ w Nowym Sączu.
Termin przeprowadzenia ankiety:
Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu zimowej sesji zaliczeniowej.
Tryb ankietowania:
Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.
Ankieta zawierała pytania dotyczące:
- Umiejętności przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
- Umiejętności zainteresowania studenta treściami przedmiotu.
- Komunikatywności na zajęciach planowych i konsultacjach.
- Stosunku do studentów.
- Oceniania zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
- Terminowości odbywania zajęć.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.
Podsumowanie wyników:
- Ocena najwyższa – 3,00
- Ocena średnia – 2,71
- Ocena najniższa – 1,67
Oceniono pracę 90 nauczycieli w Instytucie Technicznym. Liczba osób, które uzyskały ocenę 5,0 z wynikami w przedziale od 2,40 do 3,00 wyniosła 82, natomiast ocenę 4,0 mieszczącą się w przedziale 1,67 – 2,39 liczba osób wyniosła 8.
Wykaz najlepszych ocen ankietyzacji nauczycieli w Instytucie Technicznym przy zachowaniu co najmniej 30% próby badawczej;
- Wynik 2,96 pkt otrzymały 2 osoby
- Wynik 2,95 pkt otrzymała 1 osoba
- Wynik 2,92 otrzymała 1 osoba
- Wynik 2,91 otrzymała 1 osoba
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2017/2018 w Instytucie Technicznym PWSZ
OCENA ZAJĘĆ PROWADZONYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW INSTYTUTU TECHNICZNEGO W ROKU AKADEMICKIM 2017/2018
Średnia ocena nauczycieli prowadzących zajęcia w INSTYTUCIE TECHNICZNYM PWSZ w Nowym Sączu w ramach trzech kierunków kształcenia (Informatyka, Mechatronika, Zarządzanie i inżynieria produkcji ) wyniosła najwyższa 3,00, a najniższa 1,48.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 oceną najwyższą.
Wyniki ankiety dotyczące pięciu najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia dydaktyczne w INSYTUCIE TECHNICZNYM
L.p. |
Nauczyciel akademicki |
Średnia ocena |
1 |
Prof. dr hab.inż. Kurytnik Igor |
2,99 |
2 |
Dr inż. Kochanek Anna |
2,94 |
3 |
Mgr inż. Gustak Lucjan |
2,93 |
4 |
Mgr inż. Kantor Tadeusz |
2,88 |
5 |
Dr Grzegorz Litawa |
2,88 |
Wyniki ankiety dotyczące trzech najwyżej ocenionych lektorów prowadzących zajęcia w INSTYTUCIE TECHNICZNYM
L.p. |
Nauczyciel akademicki |
Średnia ocena |
1 |
Kumkowska – Czyżkiewicz Elżbieta |
2,91 |
2 |
Gawlik Zofia |
2,82 |
3 |
Śmiałek Magdalena |
2,74 |
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017 w Instytucie Technicznym PWSZ
- Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IT: 2,98
- Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IT: 2,79
- Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IT: 2,0
- Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IT: 2,97
- Średnia ocena uzyskana przez lektorów IT: 2,75
- Najniższa ocena uzyskana przez lektora IT: 2,26
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017 w Instytucie Technicznym PWSZ
Wyniki ankietyzacji wykładowcy semestr zimowy 2016/2017
Guśtak Lucjan, mgr inż. |
2,98 |
Cieślikowski Bogusław, prof. clr hab. inż. |
2,97 |
Ciuła Józef, dr inż. |
2,97 |
Wyniki ankietyzacji lektoraty semestr zimowy 2016/2017
Bogacz Dania, mgr |
2,97 |
Kucharska Monika, mgr |
2,90 |
Śmiałek Magdalena, mgr |
2,87 |
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2015/2016 w Instytucie Technicznym PWSZ
(Ocena prowadzona jest w skali od 0 do 3 punktów na podstawie ankiet studentów, zgromadzonych za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat z poszanowaniem zasady anonimowości i poufności. Zebrane opinie i oceny przyczyniają się do poprawy jakości kształcenia w Instytucie Technicznym oraz stanowią istotny element oceny pracy nauczycieli akademickich oraz samooceny każdego z kierunków prowadzonego w Instytucie Technicznym).
Podsumowanie wyników dla kierunku MECHATRONIKA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 48
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Średnia ocena: 2,69
Najwyższa ocena: 2,95
Najniższa: 2,18
Podsumowanie wyników dla kierunku INFORMATYKA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 25
Odsetek wypełnionych ankiet: 66%
Średnia ocena: 2,57
Najwyższa ocena: 2,88
Najniższa: 1,6
Podsumowanie wyników dla kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI I i II STOPNIA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 63
Odsetek wypełnionych ankiet: 61%
Średnia ocena: 2,67
Najwyższa ocena: 2,99
Najniższa: 1,94
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Zarządzanie i inżynieria produkcji, I i II stopień
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
Biel Anna, lek. m
|
3,00
|
2
|
prof. dr hab. inż. Karpiński Mikołaj
|
3,00
|
3
|
mgr inż. Jurkowski Sławomir
|
3,00
|
4
|
dr inż. Kochanek Anna
|
2,98
|
5
|
prof. dr hab. inż. Bogdan Fijałkowski
|
2.97
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,99
- ocena średnia: 2,63
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Informatyka
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
dr hab. Jabłoński Zenon
|
3,00
|
2
|
mgr Maliszewska Elżbieta
|
3,00
|
3
|
dr inż. Batko Bogdan
|
2,95
|
4
|
mgr Kożuch Anna
|
2,87
|
5
|
mgr Litawa Grzegorz
|
2,83
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,89
- ocena średnia: 2,54
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 50%
Mechatronika
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
mgr Kucharska Monika
|
3,00
|
2
|
Biel Anna, lek. m
|
3,00
|
3
|
mgr Chyla Jadwiga
|
2,95
|
4
|
dr inż. Janisz Karina
|
2,94
|
5
|
mgr inż. Wójcik Józef
|
2,93
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 0,97
- ocena średnia: 2,73
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 42%
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,66
- ocena średnia: 2,62
- ocena najwyższa: 3,00
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,14
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,98
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 1,67
- ocena średnia: 2,70
- ocena najwyższa: 3,00
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2013/2014 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,61
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 2,17
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 2,05
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,92
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,15
- ocena średnia: 2,71
- ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,68
- ocena średnia: 2,64
- ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2012/2013 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej.
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,63.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I :
- ocena najniższa: 2,22
- ocena średnia: 2,66
- ocena najwyższa: 2,99
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,88
- ocena średnia: 2,58
- ocena najwyższa: 3,0
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,3
- ocena średnia: 2,7
- ocena najwyższa: 2,96
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 2,38
- ocena średnia: 2,69
- ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia.
Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2012/2013 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej i zakończono 28.02.2013 r. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średnia frekwencja wyniosła 70,1 %.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 1,55
- ocena średnia: 2,54
- ocena najwyższa: 3
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,52
- ocena średnia: 2,48
- ocena najwyższa: 2,86
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,96
- ocena średnia: 2,59
- ocena najwyższa: 2,89
- Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,18
- ocena średnia: 2,56
- ocena najwyższa: 3
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012
Szanowni Studenci,
Dziękuję za wypełnienie ankiet dotyczących zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012. Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań.
Proces ankietyzacji zakończono 15.11.2012 r.
Średnia frekwencja na poszczególnych kierunkach studiów wyniosła:
Mechatronika stacjonarne: 63,85 %Mechatronika niestacjonarne: 26,07 %Zarządzanie i inżynieria produkcji, stacjonarne: 65,83 %Zarządzanie i inżynieria produkcji, niestacjonarne: 42,01 %Informatyka, stacjonarne: 52,88 %Informatyka, niestacjonarne: 49,80 %
Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Mechatronika
Zarządzanie i inżynieria produkcji
Informatyka
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wobec zgłoszonych przez Państwo uwag i zastrzeżeń podjęto działania naprawcze: rozmowy wyjaśniające, dodatkowe hospitacje zajęć, opracowanie szczegółowych konspektów zajęć, korekta metod dydaktycznych.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2011/2012
Ankiety miały charakter anonimowy. Proces ankietyzacji zakończono 11.04.2012 r. Średnia frekwencja udziału w ankietyzacji studentów Instytutu Technicznego wyniosła 62%. Średnia ocena pracowników podlegających ankietyzacji wyniosła 4,45; najwyższa 4,93, a najniższa 3,01.
Najwyżej ocenili Państwo nauczycieli akademickich (kolejność alfabetyczna): mgr inż. Wojciech Chronowski, dr inż. Karina Janisz, dr Zenon Jabłoński, mgr inż. Jacek Kaleta, dr hab. inż. Stanisław Pytel, prof. PWSZ.