Po ukończeniu studiów I i II stopnia absolwent otrzymuje tytuł zawodowy licencjata/inżyniera/magistra. Studia podyplomowe są przeznaczone dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę w danym zakresie. Absolwenci studiów podyplomowych otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych bez żadnego tytułu zawodowego. W przypadku Kształcenia Specjalistycznego, absolwent zyskuje tytuł specjalisty na poziomie V PRK.
Programy obu form studiów nie różnią się w zakresie treści programowych, a jedynie nakładu godzin zajęć dydaktycznych, realizowanych w bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego.
Nie.
Podanie rekrutacyjne jest generowane po zarejestrowaniu się na indywidualnym koncie w systemie e-dziekanat (zakładka WYDRUKI REKRUTACYJNE).
Tak. W ramach wybranych kierunków w programie studiów, w tym planie studiów, uwzględnione zostały moduły (przedmioty) prowadzone w języku angielskim.
Uczelnia współpracuje ze Szkołą Językową Bla-Bla School, która oferuje kurs języka polskiego na preferencyjnych warunkach dla studentów Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie.
W sprawie dofinansowania należy kontaktować się z Urzędem Pracy. Uczelnia wystawia zaświadczenia potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie.
Wszystkie dokumenty rekrutacyjne należy dostarczyć w wersji papierowej. Wyjątkiem są obywatele Ukrainy, którzy w aktualnym naborze mogą dostarczać dokumenty w postaci elektronicznej.
Informację o przyjęciu na studia kandydaci otrzymują za pośrednictwem poczty elektronicznej, najpóźniej w ostatnim dniu prowadzonej rekrutacji.
Podczas rekrutacji nie bierzemy pod uwagę przedmiotów zdawanych na egzaminie maturalnym (wyjątek stanowi kierunek Pielęgniarstwo). Kluczowe znaczenie ma pozytywny wynik egzaminu maturalnego oraz data dostarczenia przez kandydata kompletu dokumentów.
Nie. Rejestracja online jest pierwszym etapem rekrutacji. Aby otrzymać status kandydata na studia, należy dostarczyć komplet dokumentów rekrutacyjnych do Biura Rekrutacji w wersji papierowej
Nie, honorowane są jedynie zaświadczenia od lekarza medycyny pracy, wystawione na konkretny kierunek i konkretną uczelnię. Skierowania, jak i wzory zaświadczeń lekarskich dostępne są na stronie Uczelni (w zakładce WYMAGANE DOKUMENTY).
Nie, w procesie rekrutacji wymagane jest zdjęcie cyfrowe, które kandydat samodzielnie wgrywa do systemu podczas rejestracji w e-dziekanacie.
Dokumenty rekrutacyjne można dostarczać etapowo. Jednak przy kwalifikacji na studia brani pod uwagę są tylko kandydaci, którzy dostarczyli komplet dokumentów.
Kurs wyrównawczy przeznaczony jest dla osób, które ukończyły inny kierunek studiów I stopnia niż ten, na który rekrutują się w WSIiZ w ramach studiów II stopnia. Sam kurs służy wyrównaniu wiedzy i umiejętności praktycznych pomiędzy kandydatami tożsamego kierunku, a innego, niemniej mieszczącego się w tych samych dziedzinach nauki. Kurs wyrównawczy wyznaczany jest indywidualnie dla każdego kandydata na podstawie suplementu, stanowiącego załącznik do dyplomu.
Tak. Warunkiem rozpoczęcia studiów w WSIiZ na semestrze wyższym niż pierwszy jest założenie konta w systemie e-dziekanat, uzupełnienie wszystkich danych z zaznaczeniem kierunku studiów, wydrukowanie podania rekrutacyjnego wygenerowanego przez system, skompletowanie dokumentów rekrutacyjnych obowiązujących podczas rekrutacji na semestr pierwszy oraz:
- w przypadku osób, które studiowały i przerwały naukę w innej uczelni (zostały skreślone z listy studentów poprzedniej uczelni): złożenie wniosku o przyjęcie na wyższy semestr wraz z kartą przebiegu studiów;
- w przypadku osób przenoszących się z innej uczelni, gdzie aktualnie posiadają status studenta (nie zostali skreśleni z listy studentów): złożenie wniosku o przyjęcie w trybie przeniesienia, ze zgodą obecnego rektora oraz kartą przebiegu studiów.
Uczelnia pobiera opłatę za postępowanie związane z przyjęciem na semestr wyższy niż pierwszy w wysokości 300 zł.
Tylko i wyłącznie na studiach I i II stopnia na kierunku Kosmetologia wykłady (z wyjątkiem wykładów specjalistycznych) odbywają się z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. W pozostałych przypadkach zajęcia organizowane są w tradycyjnej formie.
W przypadku studiów podyplomowych zarówno wykłady, jak i ćwiczenia audytoryjne, organizowane są z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Studencka praktyka zawodowych na studiach I stopnia nie może trwać krócej niż 6 miesięcy, natomiast na studiach II stopnia minimalny wymiar praktyki to 3 miesiące. Studenckie praktyki zawodowe są modułami śródsemestralnymi, które powinny być realizowane w okresie przerwy od zajęć dydaktycznych. Miejsce odbywania praktyk wybiera samodzielnie student – uczelnia udostępnia również listę podmiotów, w których można te praktyki zrealizować, o ile jest nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań ze strony Przyjmującego na praktykę.
Sylabusy wszystkich modułów (przedmiotów) znajdują się na stronie internetowej Uczelni: https://wsiiz.pl/programy-studiow
Szczegółowy plan zajęć jest udostępniany studentom na 10 dni przed rozpoczęciem semestru na indywidualnym koncie w systemie e-dziekanat. Sama organizacja roku akademickiego wraz z szczegółowym terminarzem zjazdów, udostępniona jest na stronie wsiiz.pl już od końca kwietnia poprzedzającego rozpoczęcie danego roku akademickiego.
Przy trybie niestacjonarnym zajęcia tj. wykłady i ćwiczenia mogą odbywać się również w piątki od godz. 17:00. Natomiast w przypadku ćwiczeń klinicznych lub zajęć warsztatowych organizowanych z udziałem przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego, zajęcia mogą się odbywać w piątki od godz. 8.00, również na studiach niestacjonarnych. Szczegóły dotyczące progu nieobecności i formy usprawiedliwienia dostępne są w sylabusach modułów (przedmiotów).
Miejsca parkingowe pod budynkiem Uczelni przeznaczone są tylko i wyłącznie dla kadry akademickiej.
Tak. Jeżeli student chce być objęty ubezpieczeniem powinien złożyć odpowiedni wniosek w Biurze Spraw Studenckich.
Tak. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Uczelni https://wsiiz.pl/dla-studenta/stypendia
Legitymacje studencką otrzyma Pani/Pan w biurze Rekrutacji po podpisaniu aktu Ślubowania.
Prawo do posiadania ELS mają studenci do dnia ukończenia studiów, zawieszenia w prawach studenta lub skreślenia z listy studentów, zaś w przypadku absolwentów studiów I stopnia – do dnia 31 października roku ukończenia tych studiów. Ważność ELS potwierdzana jest co semestr.
Tak. Student, któremu nadano numer PESEL, może złożyć wniosek o wydanie mLegitymacji – dokumentu elektronicznego przechowywanego i okazywanego przy użyciu publicznej aplikacji mobilnej.
Pierwsze płatności kandydaci uiszczają na numer rachunku ALIOR BANK PL 05 2490 0005 0000 4530 6050 7331. Natomiast w momencie wpisu na listę studentów generowany jest indywidualny numer konta studenta, na który zobowiązany jest On wpłacać wszystkie opłaty.
Nie. W Biurze Rekrutacji wszystkie opłaty przyjmowane są jedynie w formie bezgotówkowej.
Tak
W tytule przelewu należy wpisać: imię i nazwisko kandydata, za co jest płatność oraz wybrany kierunek studiów.
Jako potwierdzenie opłaty honorujemy dokument elektroniczny wygenerowany w systemie elektronicznej bankowości lub przelew realizowany za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Opłata wpisowa jest przeznaczona na zakup odzieży ochronnej.
Nie, fakt posiadania Karty Polaka nie upoważnia do zniżek.
Opłata zostaje pobrana jedynie za okres, w którym jest się studentem. W przypadku rezygnacji opłata jest naliczana proporcjonalnie do dnia złożenia wniosku o skreślenie z listę studentów.
Opłaty te są zwracane na wniosek kandydata w momencie, gdy nie został on przyjęty na studia z winy nie leżącej po jego stronie, np. w sytuacji nieuruchomienia kierunku studiów.
Kampus nr 1 Ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18 |
Kampus nr 2 Al. Jerozolimskie 195 A |
Ta strona korzysta z „ciasteczek”, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Klikając „Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie. Możesz jednak spersonalizować ustawienia plików cookies klikając „Ustawienia plików cookies”.