Pytania i odpowiedzi
Znajdź interesujące Cię pytanie
Informacje o Uczelni / Podstawowe informacje
Informacje dla nowych studentów
Rekrutacja
Specjalności na studiach
Harmonogram zajęć studenckich
Przepisywanie ocen i przejście z innej uczelni
Legitymacja studencka
Niezaliczenie przedmiotów
Procedura otrzymywania stypendium wygląda następująco:
- Okres jednego miesiąca na złożenie wniosku – grupa podstawowa (w semestrze zimowym wniosek należy złożyć od 1 października do 31 października; w semestrze letnim od 1 marca do 31 marca).
- W kolejnym miesiącu wnioski są przyjmowane i weryfikowane.
- Jeśli wniosek jest niekompletny – student otrzymuje komunikat o odrzuceniu wniosku lub/i negatywnej weryfikacji oraz są przekazane informacje, dotyczące powodu odrzucenia wniosku o stypendium. Jeśli brakuje określonego dokumentu, student ma 7 dni na wysłanie na adres mailowy brakujących dokumentów.
- Jeśli wniosek jest kompletny - następuje weryfikacja pozytywna.
- Po weryfikacji wydawane są decyzje: pozytywne i do wypłaty. Następuje wypłata stypendium
- Wydawanie negatywnych decyzji do wniosków niespełniających wymogów formalnych (ministerialnych) lub niezgodnych z Zarządzeniem Rektora odnośnie podziału i progów na dany semestr odbywa się w drugiej kolejności.
Organizacja praktyki zawodowej - krótki przewodnik
Dołącz do nas! Zapisz się online.
Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!