Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Znajdź interesujące Cię pytanie
    Informacje o Uczelni / Podstawowe informacje
    Informacje dla nowych studentów
    Rekrutacja
    Specjalności na studiach
    Harmonogram zajęć studenckich
    Przepisywanie ocen i przejście z innej uczelni
    Legitymacja studencka
    Niezaliczenie przedmiotów

    Procedura otrzymywania stypendium wygląda następująco:

    1. Okres jednego miesiąca na złożenie wniosku – grupa podstawowa (w semestrze zimowym wniosek należy złożyć od 1 października do 31 października; w semestrze letnim od 1 marca do 31 marca).
    2. W kolejnym miesiącu wnioski są przyjmowane i weryfikowane.
    3. Jeśli wniosek jest niekompletny – student otrzymuje komunikat o odrzuceniu wniosku lub/i negatywnej weryfikacji oraz są przekazane informacje, dotyczące powodu odrzucenia wniosku o stypendium. Jeśli brakuje określonego dokumentu, student ma 7 dni na wysłanie na adres mailowy brakujących dokumentów.
    4. Jeśli wniosek jest kompletny - następuje weryfikacja pozytywna.
    5. Po weryfikacji wydawane są decyzje: pozytywne i do wypłaty. Następuje wypłata stypendium
    6. Wydawanie negatywnych decyzji do wniosków niespełniających wymogów formalnych (ministerialnych) lub niezgodnych z Zarządzeniem Rektora odnośnie podziału i progów na dany semestr odbywa się w drugiej kolejności.
    Dołącz do nas!
    Dołącz do nas! Zapisz się online.

    Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!