Postępowania prowadzone są przy wykorzystaniu Platformy e – Zamówienia , zwanej dalej „Platformą”, pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
Z dokumentami zamówienia można się zapoznać wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
UWAGA: Konto podmiotu Supervisora wymaga aktywacji
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji a w przypadku problemów technicznych, awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8:15 do 16:15:
- pod numerem telefonu: (22) 4587799
- pod adresem e-mail: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.