Pomiar wyników

Dowiedz się, co dokładnie się sprawdza, a co mniej, aby mieć pewność, że Twoja kampania przynosi pożądane rezultaty.

Śledź istotne informacje

Pomiar kampanii reklam w YouTube to najlepszy sposób na osiągnięcie zamierzonych celów. Nie potrzebujesz do tego specjalistycznej wiedzy na temat danych.

Możesz na bieżąco śledzić statystyki, które dostarczą Ci niezbędnych informacji. Sprawdzisz między innymi, ile osób ogląda Twoją reklamę, jak reagują na nią użytkownicy i jakie działania następnie podejmują.

Świadomość
Czy docieram do moich klientów?

Sprawdzaj, kto oglądał Twoje reklamy i jak często były wyświetlane, dzięki raportom Google Ads dostępnym na Twoim koncie Google Ads.

Czy uzyskuję lepsze wyniki związane z marką?

Sprawdź, czy kampanie z budżetem przekraczającym określony próg zwiększają świadomość marki, dzięki bezpłatnemu narzędziu Wyniki marki.

Czy uzyskuję najlepsze możliwe wyniki?

Użyj Modelowania Marketing Miksu lub nawiąż współpracę z partnerem w programie Google Measurement Partners, aby porównać swoje wyniki z wynikami w innych kanałach.

Rozważanie zakupu
Czy ktoś ogląda moje reklamy?

Dane Google Ads pozwalają bezpłatnie mierzyć całkowitą liczbę obejrzeń w kampanii i średni koszt obejrzenia.

Czy wzmacniam wizerunek mojej marki?

Sprawdź, czy kampanie z budżetem przekraczającym określony próg zwiększają zainteresowanie zakupem produktów Twojej marki, dzięki bezpłatnemu narzędziu Wyniki marki.

Czy uzyskuję najlepsze możliwe wyniki?

Porównaj elementy kreacji dzięki Wynikom marki albo nawiąż współpracę z partnerem w programie Google Measurement Partners, aby przeprowadzić testy pomiarowe.

Działanie
Czy użytkownicy podejmują działanie?

Możesz bezpłatnie mierzyć liczbę konwersji w witrynie, wizyt w sklepie stacjonarnym, i działań w aplikacji bezpośrednio na koncie Google Ads.

Czy uzyskuję lepsze wyniki związane z marką?

Sprawdź, czy kampanie z budżetem przekraczającym określony próg zachęcają użytkowników do działania, dzięki bezpłatnemu narzędziu Wyniki marki.

Czy uzyskuję najlepsze możliwe wyniki?

Nawiąż współpracę z partnerem w programie Google Measurement Partners, aby przeprowadzić eksperymenty A/B dotyczące wzrostu liczby wyszukiwań, zasięgu geograficznego lub liczby użytkowników.

Świadomość

Rozważanie zakupu

Działanie

Czy docieram do moich klientów?

Sprawdzaj, kto oglądał Twoje reklamy i jak często były wyświetlane, dzięki raportom Google Ads dostępnym na Twoim koncie Google Ads.

Czy uzyskuję lepsze wyniki związane z marką?

Sprawdź, czy kampanie z budżetem przekraczającym określony próg zwiększają świadomość marki, dzięki bezpłatnemu narzędziu Wyniki marki.

Czy uzyskuję najlepsze możliwe wyniki?

Użyj Modelowania Marketing Miksu lub nawiąż współpracę z partnerem w programie Google Measurement Partners, aby porównać swoje wyniki z wynikami w innych kanałach.

Zobacz, co się sprawdza

Testuj swoje kreacje i mierz ich wpływ

Testuj swoje kreacje i mierz ich wpływ

Treści wideo są jednym z kluczowych elementów, od których zależy skuteczność kampanii w YouTube, więc warto zadbać o ich jakość. Bezpłatne narzędzie Video Creative Analytics pozwoli Ci sprawdzić, w jakim momencie widzowie przerywają oglądanie i co przyciąga ich uwagę, a następnie wykorzystać tę wiedzę podczas tworzenia kolejnej reklamy.

WIĘCEJ INFORMACJI O STATYSTYKACH FILMU
Śledź zakupy, rejestracje, pobrania i inne wartościowe działania

Śledź zakupy, rejestracje, pobrania i inne wartościowe działania

Poznaj całkowity wpływ Twoich kampanii wideo. Śledzenie konwersji to bezpłatne narzędzie, które pokazuje, co się dzieje po interakcji klienta z Twoją reklamą.

Dowiedz się więcej o śledzeniu konwersji

Zacznij korzystać z reklam w YouTube

Zacznij teraz