Studia podyplomowe
z zakresu Zarządzania:

Zarządzanie w administracji publicznej

Zarządzanie w administracji publicznej

Poziom:

Studia podyplomowe

Czas trwania:

2 semestry

Czesne za cały tok studiów:

3 300 zł


Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem administracji publicznej

Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem administracji publicznej, czy dopiero marzy Ci się praca w tym kierunku – studia podyplomowe będą doskonałym wyborem.

Nowoczesne zarządzanie w administracji publicznej to kierunek, który uczy praktycznych umiejętności i pełnienia funkcji w instytucjach publicznych.

Studia podyplomowe są adresowane zarówno do przyszłych i/lub obecnych pracowników administracji publicznej, jak i potencjalnych (aktualnych) pracowników przedsiębiorstw, szczególnie tych, których działalność jest silnie związana ze sferą publiczną (uzależnienie od zamówień, potrzeba pozyskania dodatkowych środków).

Nowoczesne zarządzanie w administracji publicznej - dla kogo to dobry kierunek?

Studia podyplomowe z Zarządzania w administracji publicznej to zajęcia, które kierowane są do przyszłych specjalistów, pragnących pracować w jednostkach administracji publicznej. Podyplomowe studia pozwalają zdobyć szeroką wiedzę merytoryczną oraz praktyczne umiejętności, które doskonale sprawdzą się przy zarządzaniu w administracji publicznej, rządowej, unijnej lub każdej innej.

Studenci Zarządzania w administracji publicznej wszystkie zajęcia odbywają z praktykami, którzy świetnie znają się na zagadnieniach prawno-administracyjnych, biznesowych i z zakresu zarządzania. To doskonały kierunek studiów dla obecnych pracowników urzędu administracji rządowej i samorządowej, pracowników HR i PR. Ukończenie studiów na wydziale zarządzania to szansa na znalezienie wartościowej pracy także dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w zwiecie zarządzania w administracji.

Co musisz wiedzieć o studiach z Zarządzania w administracji publicznej?

Polska nieustannie się rozwija, a to oznacza, że potrzebujemy coraz więcej specjalistów związanych ze strefą publiczną. Jednym z najważniejszych sektorów wartych ulepszenia jest jakość administracji publicznej oraz poprawa stosunków pomiędzy przedsiębiorcami i administracją. Najskuteczniejszym sposobem na zmienienie obecnego stanu jest kształcenie zarówno przyszłych urzędników jak i przedsiębiorców. Odpowiedzią na tę potrzebę są nasze studia podyplomowe z Zarządzania w administracji publicznej.

Program studiów podyplomowych Zarządzanie w administracji publicznej

Celem studiów jest wyszkolenie specjalistów posiadających praktyczne umiejętności z zakresu finansów publicznych, zarządzania w administracji, zamówień publicznych oraz szeroko pojętego sektora publicznego. Bogata oferta naszego kierunku pozwala wykształcić w absolwentach niezbędną wiedzę oraz nawyki, dzięki którym mogą skutecznie racjonalizować procesy administracyjne zarówno w jednostkach administracji publicznej, jak i organizacja pozarządowych.

W programie zajęć na studiach z Zarządzania w administracji publicznej będziesz brać udział m.in. w takich zajęciach jak:

  • Kierowanie zespołem,
  • Koncepcje zarządzania,
  • Prawo administracyjne,
  • Audyt i kontrola wewnętrzna,
  • Wybrane aspekty finansów publicznych,
  • Zarządzanie innowacjami i innowatyka,
  • Zarządzanie procesami,
  • Zarządzanie strategiczne.
     

Szanowni Państwo, program studiów jest dostosowany do aktualnego rynku pracy, dlatego pojedyncze kursy mogą ulec zmianie w całości toku dydaktycznego.  

Jakie kompetencje zyskują absolwenci studiów w zakresie Zarządzanie w administracji publicznej?

Po ukończeniu studiów podyplomowych, absolwenci uzyskują szereg umiejętności praktycznych dotyczących sektora publicznego, zamówień publicznych i organizacji pozarządowych. Wiedzę z zakresu zarządzania w sferze gospodarczej mogą swobodnie łączyć z zarządzaniem finansami publicznymi, administracją rządową i pracą w organizacjach pozarządowych.

Absolwenci kierunku Zarządzanie w administracji publicznej często wykorzystują swoje umiejętności na obecnych stanowiskach lub znajdują zatrudnienie jako specjaliści do spraw zarządzania w administracji, doradcy ds. finansów publicznych lub przy zarządzaniu przepisami prawnymi.

87% naszych Absolwentów
znajduje pracę w zawodzie

nasi studenci zasiadają w radach nadzorczych

Gdzie odbywają się zajęcia?

Prowadzimy najbardziej innowacyjne studia w Polsce na podstawie RealTime Online. Nasze studia dają możliwość zdobycia wykształcenia na odległość. Zajęcia są w pełni interaktywne i prowadzone poprzez system Cloud Academy - platformę stworzoną bezpośrednio przez zespół Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University.

Największą zaletą systemu jest moduł multitransmisji, który daje możliwość pełnego kształcenia na odległość. Oznacza to, że możesz studiować niezależnie od miejsca, w którym przebywasz. Zajęcia odbywają się w przy wykorzystaniu technologii RealTime online w trzech formach zjazdów – wykładowym, ćwiczeniowym i zaliczeniowym.

Wykładowy

Wykłady i zajęcia projektowe odbywają się w siedzibie Uczelni, jednocześnie są także streamowane online w czasie rzeczywistym (RealTime Online), same wykłady są dodatkowo nagrywane z możliwością odtworzenia archiwalnej wersji nagrań.

RealTime Online
Ćwiczeniowy

100% online - uczestnictwo w nim jest obowiązkowe dla wszystkich Słuchaczy.

RealTime Online
Zaliczeniowy

Na platformie Cloud Academy™ w wyznaczonym przez Wykładowcę terminie.

RealTime Online

Jak długo trwają studia podyplomowe Zarządzanie w administracji publicznej?

Zarządzanie w administracji publicznej na Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University to dwusemestralne studia podyplomowe niestacjonarne, interaktywne i prowadzone w pełni przez internet. Czas ich trwania:

  • 2 semestry

Koszt studiów podyplomowych Zarządzanie w administracji publicznej

Czesne za cały tok studiów wynosi 3 300 zł.

Wariant ratalny -  rozłożenie kosztów na 10 wygodnych rat po 330 zł/m-c. Warto pamiętać również o tym, że istnieje możliwość dofinansowania studiów podyplomowych ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Jednorazowa opłata dodatkowa - opłata rekrutacyjna - wynosi 85 zł.

Jak wygląda świadectwo ukończenia studiów podyplomowych?

Opis wzoru świadectwa ukończenia studiów podyplomowych oraz zasady jego wypełniania, ewidencjonowania i wydawania.

Projekt graficzny ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH wraz z opisem zabezpieczeń.

ISO 9001:2015

ISO 9001:2015
Posiadamy prestiżowy certyfikat ISO 9001:2015 potwierdzający wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością.
Certyfikat gwarantuje najwyższy standard jakości usług zapewnianych przez profesjonalną kadrę dydaktyczną oraz konkurencyjne rozwiązania technologiczne stosowane w procesie kształcenia.

MSUES 2.0

MSUES 2.0
Znak jakości MSUES otrzymują instytucje szkoleniowe dbające o najwyższą jakość oferowanych przez siebie szkoleń zgodnych z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych.

Wpis do rejestru szkoleniowego

Wpis do rejestru szkoleniowego
Otrzymaliśmy wpis do rejestru szkoleniowego o numerze: 2.12/00126/2022 upoważniającym do realizowania szkoleń dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy finansowanych za pomocą środków publicznych. W celu uzyskania informacji o możliwości dofinansowania edukacji skontaktuj się z Urzędem Pracy właściwym dla miejsca zamieszkania.

Pytania i odpowiedzi

Jak wygląda rejestracja internetowa na studia?
Jakie dokumenty muszę złożyć, by zostać studentem WSB-NLU?
Ile wynosi opłata rekrutacyjna w WSB-NLU?
W jaki sposób mogę uzyskać informację o przyjęciu na studia?
W jaki sposób mogę ubiegać się o przyjęcie do akademika?
W jaki sposób mogę się zapisać na studia?
W jakiej formie złożyć dokumenty czy muszę przesłać je pocztą?
Jak wygląda studiowanie online? Czy na część zjazdów należy zjawić się na uczelni?
Chcę studiować dwie specjalności jednocześnie, jak to zrobić?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Przejdź do FAQ
Studia podyplomowe Dołącz do nas

Jak wygląda rekrutacja na studia podyplomowe w WSB-NLU?

Aby ubiegać się o przyjęcie na studia podyplomowe w WSB-NLU, należy wziąć udział w rekrutacji elektronicznej. Przyjęcie na zajęcia odbywa się na podstawie kolejności złożenia podań. Kandydaci są przyjmowani na studia, o ile pozostały na nich wolne miejsca.

W chwili obecnej możliwość rekrutacji na poszczególne kierunki istnieje wyłącznie w ramach limitu wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji i Marketingu:

+48 18 44 99 190

Nie jesteś jeszcze zdecydowany?

Sprawdź naszą pozostałą ofertę i dodatkowe możliwości!

Wzbogać swoją wiedzę dodatkowymi kursami online z zakresu Zarządzania.

Sprawdź naszą ofertę studiów I i II stopnia z zakresu Zarządzania.

Sprawdź wydarzenia oraz projekty społecznej naszej Uczelni. Poznaj władze i sylwetki absolwentów.

Poznaj lepiej nasz Campus i Studentów. Sprawdź formy studiowania i możliwe stypendia.